مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 16:352023-11-22اقتصادي

افزایش 6 درصدی شاخص مقاوم سازی مسکن روستایی گیلان


مدیرکل بنیاد مسکن گیلان، از افزایش شش درصدی شاخص مقاوم سازی مسکن روستایی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: شاخص مقاوم سازی مسکن روستایی در ابتدای سال 1400 معادل 53 درصد بود که هم اکنون به 59 درصد رسیده است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل بنیاد مسکن گیلان، از افزایش شش درصدی شاخص مقاوم سازی مسکن روستایی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: شاخص مقاوم سازی مسکن روستایی در ابتدای سال 1400 معادل 53 درصد بود که هم اکنون به 59 درصد رسیده است.

حامد دائمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ماده چهار قانون ساماندهی و حمایت از تولید مسکن، اظهار کرد: در راستای این ماده قانونی مقرر شده که اداره کل منابع طبیعی اراضی ملی داخل روستاها را به بنیاد مسکن تحویل دهد.

وی با بیان اینکه از سال 1387 لغایت 1402 حدود 2366 هکتار در قالب ماده چهار تحویل شده است، افزود: طی دو سال اخیر 1279 هکتار زمین را تحویل گرفتیم؛ البته نهضت ماده 4 در تمامی شهرستان های گیلان ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان همچنین از آسفالت 495 کیلومتر از راه های روستایی استان طی دو سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: طی این مدت با اعتبار 735 میلیارد تومان دو میلیون مترمربع اجرای آسفالت از محل قیر تهاتری داشتیم.

دائمی در ادامه به طرح نهضت ملی مسکن در روستاها اشاره کرد و گفت: ساخت مسکن یکی از سیاست های مهم دولت سیزدهم است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 6 درصدی شاخص مقاوم سازی مسکن روستایی گیلان

افزایش 6 درصدی شاخص مقاوم سازی مسکن روستایی گیلان